follow...

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΟ!

Ειναι ο χριστος με τους μαθητες του στο δειπνο και λεει στους μαθητες
''θελω να πατε στις 4 γωνιες της γης και να μου φερετε οτι ναρκωτικα βρειτε''
''αμεσως δασκαλε'' λενε οι μαθητες και φευγουν...
μετα απο ενα μηνα εμφανιζεται ο πετρος και του λεει,
''εγω δασκαλε σου εφερα χασις απο την καλαματα''
''μπραβο τεκνον μου'' του λεει ο χριστος,
μετα απο λιγο φτανει ο θωμας και λεει,
''εγω δασκαλε σου εφερα κοκα'ι'νη απο κολομβια''
"μπραβο τεκνο μου ωραια η κοκα'ι'νη" λεει ο δασκαλος,
με τη σειρα λοιπον φτανουν και οι υπολοιποι μαθητες με τα αναλογα drugs,
οποτε λεει ο χριστος "ειμαστε ετοιμοι για το παρτυ παιδια",
απο μακρια βλεπει τον ιουδα να φτανει και τον ρωταει,
"εσυ τεκνον μου αργησες πολυ,τι μου εφερες?"
''ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΔΑΣΚΑΛΕ!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου